BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010年11月15日星期一

Wonderful Night

認識張智成,在他的不夜城當中,尋找我習慣的寂寞共鳴。
結果我成功寂寞寂寞就好,而他也因此歌紅了。

后來的陰差陽錯,我買了張他的專輯,簽了個大名。
但這張專輯沒有后悔,還感恩了。

這是我第一次接觸他唱英文歌,R&B唱腔式的憂傷,原來依然如此夠味。
我愛上了這首歌,只可惜youtube沒有專輯版本。



這首歌后來的我,我已經漸漸淡忘,隨著那回憶,我讓它沉入腦海。
方大同再次喚起這首歌,卻已經是另一種回憶。

去年的今天確實是一個wonderful night。這是我再次擁有勇氣的時刻。
謝謝當初她的一切,寬容、在乎、牽手的甜蜜,還有很多很多。。。

今天如果還在一起,可必好好慶祝這難得一個紀念日,確實我很感恩,她的美好。
現在只是一段不堪回首的記憶,沒關系。

我想必她忘記了今天,但是沒關系。我依然好好的,你一樣開心的。
我不知道你會否再過來看看,但是只想告訴你,那段日子確實美好。考試加油吧!



it's late in the evening
she's wondering what clothes to wear
she puts on her make up
and brushes her long blonde hair
and then she asks me
do i look alright
and i say yes
you look wonderful tonight

we go to a party
and everyone turns to see
this beautiful lady
that's walking around with me
and then she asks me
do you feel alright
and i say yes
i feel wonderful tonight

i feel wonderful
because i see the love light in your eyes
and the wonder of it all
is that you just don't realize how much i love you
you're my girl
i need your love
it's time to go home now
and i've got an aching head
so i give her the car keys
and she helps me into bed
and then i tell her
as i turn out the light
i say my darling
you were wonderful tonight

0 评论: